Ob zaključku naročila imaš na voljo standardno ali hitro pošiljanje. Čas pošiljanja se izpiše ob zadnjem koraku naročila.
Archivi: FAQs
Mudi se mi. Ali lahko naročilo dobim kaj hitreje?
Če ob zaključku naročila izbereš URGENTNO naročilo, bo tvoje naročilo obdelano med prvimi in odposlano v 1-2 delovnih dneh.
Kdaj bo moje naročilo odposlano?
Vsi izdelki ki niso personalizirani so odpremljeni naslednji delovni dan.
Vse personalizirane nogavice so narejene in odpremljene v 3 delovnih dneh.
Vse personalizirane blazine so narejene in odpremljene v 3 delovnih dneh.
Vse personalizirane majice so narejene in odpremljene v 5 delovnih dneh.
Po izdelavi je tvoje naročilo odpremljeno z načinom hitrosti ki si ga izbral/a.
Čas dostave za standardno pošiljanje je 4-10 dni. To ne vključuje časa izdelave.
Čas dostave za hitro pošiljanje je 3-4 dni. To ne vključuje časa izdelave.
Za hitrejšo dostavo priporočamo plačilo s kreditno kartico ali paypal.
Realizzate anche calzini su misura?
Certo. Contattaci scrivendo un’e-mail a info@napit.it per ulteriori informazioni.
Devo rimuovere lo sfondo dalla mia foto?
Assolutamente no. Carica la tua foto originale e i nostri grafici si prenderanno cura di tutto il resto. Taglieremo la foto in modo da stampare solamente il viso della persona o il musetto del tuo cucciolo.
Da dove partono le spedizioni?
Stampiamo e spediamo i nostri articoli dalla Slovenia, Europa Centrale.
Posso far stampare qualsiasi cosa desidero?
Assolutamente sì. Scegli il design che più ti piace, carica una foto del tuo animale domestico, di una persona a te cara o perfino della tua macchina e noi procederemo alla stampa. Tuttavia, non è possibile stampare immagini raffiguranti celebrità.
Quando verrà consegnato il mio ordine?
La consegna stimata viene mostrata al momento del pagamento.
Ho particolare urgenza. Posso ricevere il mio ordine più rapidamente?
Seleziona “ordine prioritario” per saltare la coda di produzione. Puoi selezionare anche “spedizione rapida” per ricevere il tuo ordine ancora più rapidamente.
Cosa devo fare se il prodotto non mi soddisfa?
Procederemo alla realizzazione di un nuovo prodotto.